onsdag den 21. august 2013

Kender du det ....

.... at man kommer hjem, åbner for postkassen og dér ligger det.... Nej nej, ikke rudekuverten, ikke indkaldelsen til syn med bilen (selvom den også lå der SUK).... Men det fantastiske, farvestrålende, idé-proppede IKEA KATALOG :) Yes yes yes.
Lige så forarget og irriteret jeg bliver når jeg modtager en telefonbog som jeg ved jeg aldrig kommer til at benytte - for hvem gør det i disse tider... spild af træer :(... ja lige så glad bliver jeg når Ikea kataloget udkommer hvert år på denne tid. Vidste du forresten, at Ikea kataloget udkommer i flere eksemplarer end Biblen.... hvor vildt er det lige.

Nu er der hygge læsning til mange mange aftener ;)

I skal i øvrigt lige se min datter, Simones, seneste ret hun har bikset sammen i vores wok.
Hold da op... Jeg er pjattet med det. Kyllingebryst der skæres ud, steges i woken, krydres med salt, peber og en god gang karry. Hun tog en frossen wok-blanding og puttede det i sammen med to dåser kokosmælk - serveres med ris og brød. Smums :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar