tirsdag den 5. marts 2013

Det er da vejr til is :o)

Her i Silkeborg, hvor jeg bor, er vi SÅ priviligeret at have en Okkels Is.
 Altså - jeg bliver jo nødt til at sige, at der findes ikke noget bedre :-) Hvis du ikke lige bor i nærheden af Silkeborg, så findes der også Okkels Is i Viborg - men ellers, så er isen absolut en køretur værd. Prøv at se hvor mange varianter de har.... Mmmm... og hvis du så spørger, hvilken en der er min favorit... Så kan jeg kun sige, at det er UMULIGT at vælge kun én!!! Jeg ELSKER BOUNTY (som de måske nok har liiiiige sjældent nok), Stracciatella med de store chokoladestykker... Nocciola, med 100% hasselnødder, Limone, der er en super frisk lemon-sorbet, Melone, der er sød og blød på tungen... Jamen jeg kunne blive ved - men ender vist bare med at komme med rådet; PRØV DET - PRØV DET...

Da min søn blev konfirmeret, havde vi lejet en Is Vogn med 5 slags is. Det var bare et hit. Den blev leveret og det hele så vi skulle egentlig kun tænke på, at finde en stikkontakt :-) Der medfølger vafler, små iskopper, skeer m.m. Det kan jeg varmt anbefale. Og dekorativt ser det da ud, ikk?

Man bliver glad i hovedet (og maven) af Okkels Is :-) 

2 kommentarer: