torsdag den 7. marts 2013

Hvad skal jeg nu finde på..

.. det er i dag, at jeg skal aflevere mit seneste maleri til min kunde. UHA det er altid spændende... Men det er også altid med et stik i hjertet (det går dog som regel hurtigt over) for jeg synes jo et eller andet sted, at jeg ligger en del af mig selv i mine malerier... Jeg er som regel totalt fraværende når jeg maler og selvom der altid skal være baggrundsstøj som TV eller radio - så hører lytter jeg sjældent. Og når jeg så er færdig med maleriet så bliver jeg altid lidt panisk ved tanken om hvad jeg nu skal finde på!!! Meeeeen... he he - jeg er faktisk i gang... Og rent farvemæssigt minder det meget om det der skal afleveres i dag - men alligevel er det ikke det samme. For hvem gider male det samme maleri flere gange!!! IKKE MIG!!!

Men jeg kan nu godt lide det her...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar