torsdag den 13. september 2012

Aaaaatjuuu......

Snøft... host... blev ramt!!! Blev ramt af den influenza som man hører så meget om i de her dage. FØJ da... banker den på din dør, så lad endelig være med at lukke op!! Nå, men jeg tror jeg er ved at være igennem den - der er ihvertfald lys forude :o)
Jeg var jo på messe... og så får jeg da også tid til at være lidt kreativ selv... så jeg fik skabt endnu et "kryds og bolle", "tre på stribe" eller hvad vi skal kalde det:
Spørg lige hvor mange der var henne for at pille ved det lakridskonfekt ;o) Niks, det kan ikke spises (selvom jeg efterhånden har tygget en del klatter for at bevise at det ikke er giftigt). Jeg har jo tidligere lavet andre udgaver:  
Snemændene mod sneboldene
 Eller ormene mod bladene
Jeg synes faktisk det er super sjovt at lege med ModelLer ;o) Og jeg fik da også lige skabt et skræmmende grønt Halloween-ansigt, der skal hænge på min hoveddør i oktober måned ;o) 

1 kommentar: