fredag den 10. august 2012

En tur på Genbrug

I går var jeg lige forbi vores lille bitte lokale Genbrugsbutik. Jeg har ikke været der før - bortset fra en enkelt gang hvor vi afleverede noget af min datters tøj. Der var ikke det vilde udvalg, men jeg fandt dog et par ting. Se lige her;

De fedeste små glas som jeg da kan huske at vi havde nogen af da jeg var barn med krydderier i. Jeg fik dem lagt i blød i aftes og så blev de ellers skrubbet. De er SÅ fine nu og perfekte til vedhæng, låse, perler etc. etc. Pris 2 kr. pr. stk. :o)
 Ja og så stod det her lille bitte sæt med salt- og peberbøsse på hylden... Jeg kunne ikke stå for dem, så jeg pungede ud med endnu en 10'er ;o) De ser ikke ud til at have været i brug, så jeg tænker at der skal en anelse farve på dem. Måske lidt prikker på pigens forklæde og måske drengens tørklæde skal være ganske svag blå. Så var det så at min datter på 18 kom hjem og sagde "de er GODT NOK GRIMME, mor".... Hmmm.... ok så!!!

1 kommentar:

  1. Åh ja, jeg kan også huske de glas fra barndomshjemmet - vi havde også nogle store i blå og brun :)

    og JEG synes altså salt og pebersættet er for SKØNT - men jeg kan næsten høre Luna om 16 år sige det samme :D jeg kom hjem for noget tid siden med noget stof tror jeg det var, og spurgte ungerne om det ikke var fint - og så siger den lille "møgunge" på 2!!!???!! "NEJ mor, smid UD" JO JO man skal ikke være 18 for at have egen mening om tingene :D

    Kh Karina

    SvarSlet