søndag den 30. marts 2014

Endnu mere pip.... Trods fuglefobi...

Har haft en herlig weekend. Jeg har været stresset - for meget, men jeg havde meldt mig til en fredag/lørdag i kreativitetens tegn på Skansevejens Skole i Fredericia. Jeg startede med at køre til den forkerte skole hvor jeg travede gangene tynde uden at finde stedet... Det var næsten nok til at jeg opgav - men et eller andet fik mig alligevel det rette sted hen. Jeg sad så med en masse sypiger og var lidt malplaceret med mit staffeli og mine pensler... Men pyt, jeg blev og det var hyggeligt at lytte til de andres snak og jeg blev vildt imponeret over hvad de fik syet :) Bare det var mig... Men mit sytalent rækker kun til at sy knapper i...!
Jeg havde to lærreder med og startede med at grunde. Jeg havde ingen ide om hvad jeg skulle lave, men underligt nok blev det atter til fugle - trods min store fuglefobi...  En lille høne med sine æg og en fantasifugl.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar