fredag den 15. marts 2013

JEG ER BLEVET MOR....

I dag har været en fantastisk dag :) Først blev jeg ringet op af en venlig dame, der kunne fortælle, at jeg i Radio 100 FM var blevet udtrukket som den heldige vinder af et KÆMPE Anders And tøjdyr... Øh ok - Jamen taaaaak (gad vide hvad jeg stiller op med den...bare den nu ikke er FOR kæmpe).

Derefter tog jeg en dyb indånding og skrev et brev jeg har gået og tumlet lidt med i mine tanker i en tid... Et brev, der omhandler et helt nyt projekt som jeg længe har haft lyst til at kaste mig over... Men jeg har haft svært ved at finde tiden til det. Jeg har ikke set lyset hvad tiden angår... Men forsvarsforlig... Kasernelukninger m.m. gør, at hvis det ikke bliver nu - så bliver det aldrig... Brevet er postet og i morgen når det vel frem til modtageren.... Uha det bliver spændende...

Nå, men så har jeg faktisk lige været til lagersalg hos Maileg i Herning. Og gæt hvad.... JEG ER BLEVET MOR - OG MORMOR... På en og samme dag :). Jeg har købt kaniner.... Se lige
Er de ikke søde? Jeg har SÅ længe gået og ønsket mig en Maileg kanin - og nu har jeg tre :))) spørg da lige om jeg er en glad kaninmor ;) 
Det blev også til lidt andet... 
Fingerdukker, teaterdukker....
 

Ikke mindst så har solen strålet fra en skyfri blå himmel det meste af dagen....
Jamen jeg har kun tilbage at sige GOD WEEKEND :) 





2 kommentarer: