søndag den 9. december 2012

Trisser og sne

I går skulle jeg købe en buket til min svigermor, som fylder 70. Jeg tog ind til min yndlings blomsterforretning i Fredericia; Solvang på Egeskovvej. Uha.... Jeg kunne have brugt timer derinde, for et er hvad man sådan lige får øje på når man kommer ind, noget andet er alt det de gemmer rundt omkring på hylde, i kurve osv. Jeg købt disse trisser MED det gammeldags bånd. Jeg er vild med dem og synes de er vildt rustikke. 35 kr. pr. stk.
Så faldt jeg over disse anderledes lysholdere, som jeg ikke kunne stå for. 
De hænger nu på en gren fra et af alle de træer vi fældede for et par uger siden :) jeg har tænkt mig at lave lidt små figurer i selvhærdende ler som så skal hænge på grenen. 
Og så stod vi op til sneeeeee...... 
Mine nisser er næsten forsvundet.
Denne lille mis hedder Krumme. 
Han skulle lige mærke sneen... Men jeg kan røbe at han aldrig nåede længere end der til ;) 






1 kommentar: