mandag den 24. december 2012

Glædelig jul

Der har været stille her i over en uge, men synes der har været run på både på jobbet og herhjemme... Jeg har haft fødselsdag - hvilket jeg nu ikke gør noget særligt ud af. For det første fordi det er en uge før jul og for det andet fordi Simone har fødselsdag nytårsaften og Nico har 5. Januar :)))) så vi gemmer festlighederne til de dage. Jeg vil dog lige vise jer hvad jeg fik af Jørgen :)
Er jeg ikke heldig ;)))))
Jeg har fået bagt vanillekranse og SMUMS de er blevet gooooooode
I går var vi i Dyrehaven i Århus og fik fodret "rensdyrene" som Simone siger. Der blev købt pakker til pakkespil i Bruuns og SÅ ramte sneen os på vej hjem. 60 km. i timen på motorvejen... Så er der langt til Silkeborg. 
I går eftermiddags var ungernes venner her til æbleskiver og tro mig,der var FULDT HUS ;) de måtte faktisk sidde i lag...
Men det var hyggeligt. 
Nu er det vest tid til at stå op og få ænderne i ovnen så duften af juuuuuuulemad kan vække alle børnene der sover allevegne i det lille hjem... ;) 
Min mor og min stedfar kommer og holder jul med os i aften her hos os så eftermiddagen
 byder på kirke, pakkespil og traditionen tro et godt slag Matador :)))) 

Jeg  ønsker jer alle en rigtig glædelig jul :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar