søndag den 16. december 2012

En rigtig jule-weekend

I går var vi i Viborg hvor jeg fik hentet lidt Friendly Plast. Jeg skulle bruge noget til en julegave, men også lidt til mig selv. Jeg inviterede Jørgen og mine to store unger på Jensens Bøfhus. Det var super hyggeligt. Regnede med at købe de sidste julegaver.... Men sådan gik det ikke... Jeg mangler noget til min mor... Og jeg aner ikke hvad....
Juletræet blev købt. Simone valgte frivilligt at blive hjemme fordi vi som regel ender med at småskændes om hvilket træ vi skal have ;) men hun har nu godkendt vores valg. Nico fandt træet i år.  I dag kom så min stedfar og satte foden på.
Og før jeg fik set mig omkring - var træet på højkant
Så var det tid til at pynte. For år tilbage var mit træ altid kun rødt, hvidt og sølv. Men jeg har med årene fået noget pynt som altsammen betyder noget specielt, så nu hænger jeg mig ikke længere i farverne, men vil bare gerne have minder m.m. Her er det færdige resultat.
Jeg er godt tilfreds med resultatet. I toppen sidder min ca. 20 år gamle engel fra da jeg boede på Mallorca. I år er der masser af flag på træet fordi min stedmor har syet nogle super flotte flag på lange snore. Dem viser jeg en anden dag. Nico købte for måske 8 år siden, denne kugle til mig.
Eftersom vi har et eller andet med krybbespil så mente han at den passede hjem til os. Måske fordi de begge er katolsk døbt. 
Min lillesøster gav mig engang en gave med et lille træ "til og fra" flag. Eftersom at vi ikke har været på gave med hinanden i mange år må det nok være fra... Måske 01... Men det betyder noget for mig så det skal jo også på træet :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar