torsdag den 18. oktober 2012

Min fridag ;)

Juhuuuu.... Jeg har fri i dag. Det sker klart for sjældent at jeg bare gør lige hvad JEG har lyst til. På torsdag skal jeg på messe i Fredericia; Kreative Dage, med det firma jeg er ansat i. Jeg tænkte, at jeg ville se om jeg i dag kunne få produceret noget nyt vi kan bruge som eksempler på hvad man kan bruge vores lufttørrende ModelLer til. Jeg tog en klat ModelLer ud på mit bagepapir og lagde endnu et stykke bagepapir hen over så jeg kunne rulle leret ud.
Jeg fandt vores gamle kageforme frem (den gule er faktisk lige så gammel som mig - altså en antikvitet, som mine kære børn nok ville sige) og fik laver lidt forskellige figurer.
Så lavede jeg lidt mønster m.m. i figurerne og se lige resultatet.
Så nu har jeg mine egne små "til og fra kort" som naturligvis skal males og så skal der en lille snor i. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar