torsdag den 27. september 2012

Mine anbefalinger

Øv hvor er det længe siden jeg har blogget!!! Men tiden flyver og NU ER DET EFTERÅR!!!! Allerede... Det eneste positive ved det er da, at nu skal vi tænde stearinlys igen, træerne bliver så kønne når de er røde og så det bedste ved det hele... DET ER SNART JUUUUUUUL - Juhuuuuu. Jeg ELSKER jul ;o) I den forbindelse har jeg været forbi Fru Hygge. Hun har de sødeste ting. Jeg skal helt sikkert ind og shoppe lidt i hendes butik når det har været lønningsdag :o) Se lige her:
 Det er jo lige til at blive i julehumør af ;o) Tjek også Fru Hygges Facebook-side. Det er bare HYGGE ;o) God dag derude
 

1 kommentar:

  1. Hej Charlotte,
    Jeg kunne slet ikke vente med at kigge forbi din blog - hvor er her hyggeligt!
    1000 tak fordi du har lavet et super fint indlæg om min Fru Hygge butik - det luner og gør mig glad i "låget" at du synes om min lille butik:)
    Ha en god dag.
    Stort Knus fra Fru Hygge

    SvarSlet