onsdag den 25. juli 2012

Min spanske familie

Som jeg skrev í går så er ferien jo slut og jeg er tilbage på jobbet!! Som hver sommer gik turen til Mallorca. Jeg bringer hvert år mine børn, Simone og Nico ned til deres far som er spanier og som bor på Mallorca. Det er blevet en god tradition hvor vi alle tilbringer 14 dage under sydens sol. HELDIGVIS har jeg et super godt forhold til min ex. Han er klart en af mine bedste venner og jeg er stolt af at han er far til vores børn. Vi har begge to fundet nye kærester og vi har gudskelov været så heldige at de har accepteret at vi er venner. Det kunne så nemt have været anderledes!!!
Jeg deler lige et billede med jer af Simone og Nico sammen med deres far, farmor og farfar. En dejligt familiebillede :o)
God sommerdag til jer alle ;o)

forresten så er der nyheder under Pulterkammeret :o)
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar