tirsdag den 24. juli 2012

1 stk brugt sommerferie til salg....

1 dag tilbage på jobbet... Jeg fatter bare ikke at der allerede er gået 3 uger!!! Nu skal der så lige knokles på for at indhente nogle at bunkerne på skrivebordet og så skulle der skisme gerne snart være tid til at være kreativ igen.
I er nogle stykker der venter på at jeg fik lerperlerne hjem igen. DET ER SKET ;o) Så nu kan jeg sagtens levere igen. Så I siger bare til :o) De findes i alverdens farver, små og store.
Og til jer der stadig har ferie... NYD DET - for før I får set jer om så er den slut... SNØFT


2 kommentarer:

  1. WEEEE så kan jeg snart glæde min mor OG mig selv med et nyt armbånd :D Luna har helt og aldeles hugget "mormors" for lille armbånd ;)

    Sender dig lige en mail en af dagene :)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina, Luna har nu en god smag :o) så du skriver bare ;o)

      KH Charlotte

      Slet