søndag den 4. august 2013

Uha... Det er længe siden....

.... At jeg har blogget sidst.... Alt for længe. Synes bare ikke jeg har haft overskud til det - og det skulle jo ikke gerne blive en stressfaktor, så jeg har holdt pause. Men her på denne solfyldte søndag, får jeg lige pludselig lyst til at vise lidt af hvad jeg har lavet :)

Jeg fandt for længe siden et par træskåle i kælderen som mine børn har lavet i sløjd da de gik i 6. klasse tror jeg... Engang brugte jeg dem til smykker, men jeg er jo ikke vild med "farven træ", så på et tidspunkt endte de i kælderen. Nu er de så, sammen med en gammel træbakke, blevet grundet og var så klar til at blive malet.
De fik først et lag sort maling. 
Og så gik jeg i gang. Elsker jo farver.... 
Her er resultatet af de to skåle.
SURPRISE.... Piphøns...... Ja den havde du nok ikke set komme.... Vel... :) 
Her kommer bakken... Hov... Det er da ikk en høns.... Det er jo en missekat :) 
Så som du kan se, så har der stadig været lidt gang i kreativiteten :) 
Desuden, så er min datter, Simone, blevet student her i sommer. Nu venter der hende et år i huset i Spanien. KÆMPE oplevelse ;) 
Jeg håber du nyder sommeren og det skønne vejr :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar