tirsdag den 27. august 2013

Pruuuuuh - nyt projekt

Min mor købte i weekenden denne... Ja hvad skal jeg kalde den... Det er jo ikke en gyngehest, men nærmere en lille stol med opbevaringsrum under sædet. Den var i stykker. Den manglede skruer og på ryglænet var der ligesom spidser fra en prinsessekrone. Spidserne var også gået i stykker, så dem har vi savet af og lavet en fin runding på ryggen i stedet. Skruer er sat i der hvor der manglede... Og nu er stolen så vasket godt af.



Tanken er, at den i morgen skal grundes og så skal jeg i gang med penslerne og have malet hestene og sædet op. Jeg glæder mig vildt til at komme i gang :) også selvom der ingen Piphøns skal være...  Jeg overvejer dog, om det nemmeste er at skille stolen ad før jeg går i gang, men nu ser vi ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar