tirsdag den 16. april 2013

Lagersalg hos Rikke Tikke Company :-)

Nøøøøj - jeg fik lige en mail omkring Lagersalg hos Rikki Tikki Company. Det er d. 4/5 og 5/5 fra 10.00 til kl. 15.00. Lyder det ikke bare fantastisk. Jeg er til konfirmation begge dage - men hold da op hvor ville jeg gerne have været med. Men nu kan jeg så i stedet lade nyheden spredes denne vej :-) Jeg ville i øvrigt også blive endnu mere fattig end jeg allerede er....
UHA - hvor er det længe siden jeg har haft tid til at blogge... Synes ærligt talt at døgnet har for få timer i denne tid. Der sker alt for meget.... og det hele er jo spændende så det er svært at sortere. I aften skal jeg til Middelfart og sammen med en kollega holde en kreativ salgsaften for nogle tøser. Det er et helt nyt koncept vi er ved at starte op i det firma jeg er ansat i. Så jeg glæææææder mig :-) Men det skal I nok høre mere om - lige pludselig.

Nåh ja - og så er det jo blevet FORÅR - Nyder I det??? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar