mandag den 14. januar 2013

Dagen hvor mit hjem blev indtaget...

.... af et par af mine kolleger samt et par filmfolk. Vi skulle have lavet inspirations-film til den kreative del af den virksomhed vi er ansat i. Den del til 'salg til private' skulle så filmes i mit køkken. Nu har jeg jo ikke vildt meget plads.... Men det gik da ;)
Min kollega Flemming, stod for præsentationen på de små film over vores super gode maling.
Senere kom min kollega Jette med sin søn Jacob og skulle være lidt kreative både til billeder og film 
Så nu varer det ikke længe, før vores produkter kan inspirere via Youtube :) det er da seeeeejt, synes jeg. Tjek evt. Toplay hjemmesiden men den er endnu ikke færdig... Rom blev jo ikke bygget på en dag... ;) 
I tirsdags - lige midt i min influenza periode, var det 2 år siden jeg mødte Jørgen 1. gang :) Det er VILDT som tiden flyver. På en måde synes jeg jo at det var i sidste uge... Og så alligevel, så synes jeg der er sket meget på de to år. Men jeg er lige forelsket i ham som da jeg mødte ham :) Og se så lige her, hvad et blomsterbud pludselig kom med...
Hvad siger I så... Er jeg ikke heldig at have den søøøøøødeste kæreste :) <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar