søndag den 2. december 2012

Ny produktion

Jeg håber I har nydt såvel 1. som 2. december lige så meget som jeg har.
I dag har vi (Jørgen og jeg) været i Den Gamle By i Århus sammen med 2/3 af vores forældre ;) Det var hyggeligt - men KOLDT... Dog synes jeg godt nok at entreen på 125 kr.... Den bider altså en bagi...
I går var vi på besøg i Den Gamle Smedje i Kjellerup. Det kan varmt anbefales at besøge gårdbutikken. Det er super hyggeligt og der oser af jul. Læg specielt mærke til alt Dans flotte håndværk... Han er virkelig dygtig.
Jeg fik min adventsFIRKANT klar til i aften ;)
Synes selv den blev ret sød. Og se så lige en af mine yndlingsnisser der lige blev fanget af en solstråle i dag ;) 
Ellers har jeg været produktiv i aften og lavet noget plast, for min mor solgte mere eller mindre det hele i sidste uge. Herligt. Det er jo formålet med det ;) Så nu er der da lidt igen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar