søndag den 18. november 2012

Stjernekrans og træer

I fredags købte jeg hos Søstrene Grenes 3 poser sølvstjerner. I morgen skal de limes sammen til en krans til min hoveddør. 3 poser a 4 stjerner og så kostede de kun 8 kr pr. pose ;)
De er da fine. Jeg har en gammel kær nabokone, Stine. Hun kan ikke rigtig se så godt mere, men i en alder af 93 klarer hun mere eller mindre sig selv. Den anden dag spurgte hun hvor min krans af efterårsblade var blevet af.... Tænk bare, jeg vidste ikke at hun havde opdaget den. Men jo jo :) så nu har jeg lovet at få lavet en ny krans fordi det 'så hyggeligt ud' når hun åbnede døren ;) Derfor skal stjernerne op i morgen.

Vi, min kæreste (Jørgen) og jeg, har ellers længe haft en tanke om at nogle træer skulle væk i hans have. Han har en skøn terrasse hvor vi om foråret/sommeren nyder at sidde. Men et gammelt grimt pæretræ, der udelukkende var pænt når det var i blomst, gjorde at solen var længe om at nå helt frem.
Nu røg det, og døm selv.
Aaaaah - sikken masse morgensol vi skal nyde.... :) 
Der røg i alt 8 træer... Hårdt arbejde vil jeg bare sige, men hvor er det dog skønt at tænke på at vi nåede det hele i løbet af en weekend - med hjælp fra min far og min svigerfar :)))) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar