tirsdag den 6. november 2012

Imagine....

Som jeg skrev i går, så besøgte vi under vores besøg i Prag, John Lennons Mur. Jeg havde virkelig lyst til at se den med mine egne øjne, især fordi man mange steder i Prag, f.eks. på Karls Broen, kan købe billeder af citater på muren. Dette første billede er hentet fra Google da jeg søgte på John Lennons Mur i Prag. Det viser nok et godt bud på at muren har set ud på rigtig mange forskellige måder i tidens løb. Desværre, synes jeg måske ikke lige at den var specielt køn lige nu.... Har folk glemt teksterne?? Har vi glemt hvad Beatles/John Lennons ord betød og lød?? For jeg synes der var gemt rigtig mange andre budskaber i muren end blot det som den egentlig er der for... Det er jo sådan så at ALLE kan skrive på den. Mange benytter sig at at skrive f.eks. I WAS HERE - 25.10.11. Jamen hallo - det er jo ikke en toiletdør...!!! Og hvad rager det mig at en eller anden var der den dag. Det lykkedes mig dog at finde lidt budskaber imellem alle de ligegyldigheder der prægede muren. Døm selv:
Muren som den har set ud engang
Et malet portræt af John Lennon som jeg egentlig synes er fedt nok. Dem var der da nogle stykker af
Og så lidt budskaber
You and I have memories longer than the road that stretches out ahead
Denne kan jeg især godt lide
Life isn´t finding yourself - it´s about creating yourself
 If they don't - Let us dream 
Imagine a world of peace and unity
Denne lille korte sætning er fenomenal
Earth without "art" is just "eh".... OH YES ;o) 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar