tirsdag den 23. oktober 2012

Kreative Dage

Så er jeg gået i gang med at pille malerier ned af væggene.... Pakke figurer, forme, penseltasken, vandbalje osv osv sammen, for torsdag går turen mod Fredericia til Kreative Dage messen. Jeg står på Toplay's stand (nr. 1214 tror jeg nok) og kommer du forbi, så kom lige og sig Hej, ikk ;).
Der er en del stress på - ikke mindst fordi vi er lidt ramt af sygdom på mit job - så de næste dage trækker tænder ud. Alligevel glæder jeg mig vildt til messen. Man bliver jo ubeskriveligt inspireret af alle de forskellige ting. Og det at møde SÅ mange mennesker i løbet af de tre dage - det er fedt, men så er man også brugt bagefter på den gode måde ;) 
Har du lyst, så søg på Toplay på Facebook. Vi kører div. Konkurrencer hvor man kan vinde fribilletter til messen samt div. kreative produkter :) og alle produkter er jo 100% giftfrie, så har du børn eller børnebørn så er Toplay's produkter bare sagen :) 
P.S. Hjemmesiden er ikke helt færdig endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar