søndag den 14. oktober 2012

Halloween

Magen til regnfuld søndag skal man da lede længe efter. Men pyt - formiddagen gik med en lang gåtur i skoven, hånd i hånd med min kæreste. Noget vi klart gør for sjældent. Jeg nød det virkelig :). Vi havde en pose med og fik samlet en masse bær, grene, kastanjer, kogler og blade. Det endte ud i at jeg fik lavet en krans til min hoveddør af alle efterårs-bladene. Den kunne godt have været mere rund - men ståltråden er lidt blødere end jeg havde regnet med. Dog er den køn med alle de brune, orange, røde, gule og grønne farver.
Dernæst fik jeg pyntet et fad med lidt blade, kastanjer osv.
Sidst fik jeg pyntet op på altanen så der kan tændes lys i aften. Det er bare hygge nu i den mørke tid.
Og jeg langt om længe fundet ud af at blogge fra min iPad... Juhuuuuuu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar