tirsdag den 30. oktober 2012

Der er langt hjem fra Prag...

Så er det ved at være afgang mod Prag. Jeg har sommerfugle i maven :o) Jeg er sikker på at turen derned kommer til at gå forholdsvist hurtigt. Men turen hjem igen.... den er ALTID længst... Så nu har jeg pakket mit ny-indkøbte bomuldsgarn fra Søstre Grenes samt en hæklenål, så jeg satsede på, at kaste mig ud i at hækle lidt armbånd på vejen. Jeg fandt en opskrift hos Karen Klarbæks Verden, som ser ud som om at selv jeg kan finde ud af det - he he - hæklerier er ikke min stærke side.....
Tjek hendes side ud her. Hun har bare SÅ meget fedt og med masser af opskrifter :-) Jeg skal også prøve at lave flag.... guirlander..... men man skal jo kravle før man kan gå så nu starter jeg med armbåndene..... 

1 kommentar:

  1. Rigtig god tur :-)
    Dejligt at hilse på dig in real life til messen.
    Min mor fik købt en del, men jeg fik ikke noget med hjem. Synes der var så mange flotte ting, så det var slet ikke til at overskue. Det er først når jeg kommer hjem jeg begynder at tænke på hvad jeg kunne bruge.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet