fredag den 8. juni 2012

Et maleri blev til... step by step ;o)

 Trin 1; KÆMPE lærred på 100x150 grundes
Trin 2; Selvom jeg ved, at jeg burde arbejde mere på baggrunden så kan jeg aldrig vente med at komme i gang (absolut ris til egen r.. til sidst men pyt)
 Trin 3; jo jo - nu begynder det da at ligne noget....
Trin 4; Jeps nu er jeg da NÆSTEN i mål... men så var det at det der med baggrunden kom ind i billedet... Så måtte jeg jo lige til at male udenom... SUK!! 
 Trin 5; KLAR til afhentning i ramme og det hele :o)
Trin 6; SE LIGE hvor fint det er hjemme hos min kollega :o) Det hænger bare SÅ flot på hendes væg ;o)
Her kommer lige et billede af det andet maleri hun bestilte
Mål 120x90
Super dejlig elefant. Var faktisk helt ked af at komme af med dem begge to, men når man nu ser hvor fint de hænger hos hende, så er det bare SUUUUUUPER ;o) YEEEEHAAAAAA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar